Jak długopis do celów reklamowych?

Odpowiedź na kwestię w tytule artykułu to: pewnie, że tak! Mimo siły mediów tradycyjnych (telewizja) i cyfrowych (internet), długopisy reklamowe cały czas są uważane za dobrą formę promocyjną. W tym tekście prezentujemy klarowne uzasadnienie, dlaczego długopisy z nadrukiem to świetny i tani pomysł na ogłaszanie firmy.

długopis

Autor: www.iconfinder.net
Źródło: www.iconfinder.net

Odpowiedź na kwestię w tytule tekstu brzmi: pewnie, że tak! Mimo potęgi mediów tradycyjnych (TV) i nowych (internet), długopisy reklamowe jeszcze są uznawane za efektywną formę marketingową. W tym poradniku omówimy jasne wyjaśnienie, dlaczego długopisy z nadrukiem to trafny i tani pomysł na ogłaszanie marki.

Długopisy z nadrukiem są użyteczne. Osobnik, który dostanie na ulicy ulotkę zapewne nie wsadzi jej do kieszeni, tylko przeglądnie i wrzuci do kosza. A eleganckie długopisy to takie rzeczy, które zawsze się przydadzą. W listach rzeczy, które najczęściej się zawieruszają, długopisy z pewnością zdobyły dobre miejsce. I to jest powód, dla którego warto rozdawać konsumentom długopisy reklamowe. Ładnie zamieszczone logo na długopisie będzie ciągle przypominało piszącym o firmie. A każdy, kto choć troszkę orientuje się w kwestiach marketingu, wie że pożądane jest to, by firma wryła się w pamięć człowieka. Długopisy z nadrukiem spowodują, że klient skojarzy firmę z przyjemnym upominkiem, który jest praktyczny na co dzień.

kalkulator

Źródło: www.morguefile.com

Warto namierzyć przedsiębiorstwo poligraficzne, które tanio tworzy długopisy promocyjne. Jeżeli zakupisz sporą ilość egzemplarzy, koszty zlecenia nie będą wielkie. Bardzo istotny jest dizajn takiego długopisu. Długopisy z nadrukiem muszą być miłe dla oka. Nie dawaj zbyt wielu tekstów na egzemplarzu, bo potrafi to zaburzyć czytelność całości. Dobrze jest na długopisie dać małe logo marki, jej nazwę oraz główne namiary, na przykład adres strony internetowej. O ile zostanie nieco linijek do użyci, długopisy z nadrukiem mogą posiadać także krótkie hasło reklamowe przedsiębiorstwa, które szybko zapada w pamięć. Warto wydrukować je wzdłuż gadżetu, tak żeby osobnik widział tekst za każdym razem, gdy używa długopisu.